Skip to content

Czwarty sezon Google Online Marketing Challenge rozpoczęty

27 Marzec 2011
Sezon konkursowy czas rozpocząć

Na początku marca odbyło się spotkanie informacyjne dla studentów. W czwartym już sezonie Google Online Marketing Challenge, chętnych do wzięcia w nim udziału nie brakuje. Na spotkaniu pojawiło się około 30 do 40 osób (nie dałem rady policzyć) i według zadeklarowanych chęci mają utworzyć razem około 12-14 zespołów konkursowych.

Do tej pory dostałem do potwierdzenia z panelu sterowania informacje o pięciu zespołach, które już się zarejestrowały i w tej chwili zapewne przygotowują raporty pre. Mam nadzieję wkrótce je otrzymać i podzielę się z czytelnikami wstępnymi założeniami do przygotowywanych kampanii oraz sylwetkami firm z którymi współpracują studenci.

Nowością w tym sezonie jest możliwość współpracy z organizacją NGO, które są znane na zachodzie jako non-profit lub fundację. Oprócz stworzenie kampanii dla swojej ulubionej organizacji można jeszcze wygrać dla niej darowiznę fundowaną przez Google. Są przewidziane trzy nagrody w wysokościach 15, 10 i 5 tysięcy dolarów.

Drugą istotną zmianą jest podzielenie świata na cztery regiony. Obecnie podział wygląda następująco: Europa, Bliski Wschód i Afryka, Ameryki i kraje Dalekiego Wschodu. Zwycięzcy regionalni wraz z wykładowcą odbędą jednodniową wizytę w regionalnej siedzibie Google – może w tym roku się wybiorę :).

Advertisements

From → Konkurs

Możliwość komentowania jest wyłączona.

%d bloggers like this: