Skip to content

Annbeauty International promuje Vip Fur Lashes

26 Maj 2011
Vip FuR Lashes

Naszym klientem jest firma Annbeauty International z siedzibą przy ulicy Zegadłowicza 4/1 w Krakowie, została założona w 2008 roku przez firmę Nail Spa Studio i aktualnie zatrudnia 6 pracowników. Annbeauty jest producentem i dystrybutorem amerykańskich produktów do profesjonalnej stylizacji brwi oraz rzęs. Ponadto firma oferuje program szkoleń, kierowanych do pracowników salonów kosmetycznych i stylistów.

Annbeauty International jest stosunkowo małą firmą i posiada niewielką grupę stałych klientów, dzięki temu może dotrzeć do każdego i sprostać potrzebom każdego z nich. Potencjalnymi klientami są salony kosmetyczne, drogerie oraz styliści, którzy chcą używać produktów firmy Annbeauty International do stylizacji swoich klientów, bądź skorzystać z bogatej oferty szkoleń. Największym klientem firmy, pod względem sprzedaży jest Krakowska perfumeria Sephora. Firma ze względu na branżę nie ulega sezonowości.

Marketingiem w firmie Annbeauty International zajmuje się pani Angelika Jakubowska, która wspiera naszą kampanię w konkursie.

Na początku oferta Annbeauty była kierowana tylko do salonów kosmetycznych oraz stylistów, a głównym i zarazem jedynym kanałem sprzedaży była sprzedaż hurtowa, polegająca na telefonicznym składaniu zamówień. Podjęto jednak decyzję otwarcia sklepu internetowego w celu poszerzenia grona klientów o odbiorcę indywidualnego oraz ułatwienia zakupów dotychczasowym partnerom. Dzięki pozbyciu się ograniczeń wynikających ze sprzedaży tradycyjnej firma ma możliwość dotarcia ze swoją ofertą do większej liczby klientów.

Firmowa strona internetowa Annbeauty International powstała w 2009 roku, jej głównym celem jest informowanie klientów o oferowanych szkoleniach. Ponadto na stronie prezentowane są przykładowe stylizacje, zdjęcia z wydarzeń, aktualności oraz informacje o firmie, gdzie klienci mogą przeczytać o misji firmy oraz jej pracownikach, dodatkowo można skontaktować się z firmą poprzez formularz kontaktowy.

Strona internetowa Annbeauty jest promowana głównie w tradycyjny sposób, jej adres jest widoczny na stoiskach promocyjnych, które są wystawiona podczas różnych dużych wydarzeń jak Targi Beauty Forum 2011, Salon WIOSNA 2011 oraz promocjach w galeriach handlowych w Krakowie.

Sklep internetowy Anbbeauty został otwarty w 2010 roku. Podzielony jest na 10 kategorii produktów, w których znajdują się m. in. produkty do pielęgnacji oraz stylizacji brwi i rzęs. Jego głównym zadaniem jest sprzedaż produktów marki Annbeauty.

Firma zadbała oto, aby strona szybko się wczytywała, była przejrzysta i zgodna ze standardami W3C. Jej główną wadą jest mało intuicyjna organizacja linków w menu głównym. Zakładka szkolenia zawiera zbyt dużo tekstu bez konkretnego opisu szkoleń przez co strona mało atrakcyjna dla klienta.

Marka Annbeauty International nie była jak dotąd promowana w Internecie, przez co nie znajdziemy jej na początku wyników w popularnych wyszukiwarkach. Wynik Google PageRank wynosi 2 punkty na 10 możliwych, co nie jest to zbyt wysokim wynikiem jak na stronę, która znajduje się w sieci 2 lata.

Strona Annbeauty International korzysta z systemu śledzenia ruchu stronach internetowych marki Google, z którego wynika, że strona generuje niewielki ruch – średnio 15 odwiedzin dziennie. Najczęściej odwiedzaną stroną jest strona główna, która posiada prawie 22% wszystkich odsłon w tej domenie. Współczynnik odrzuceń wynosi 43%.

W celu lepszego dopasowania kampanii marketingowej przeprowadziliśmy badanie rynku, z które wysnuliśmy następujące wnioski. Branża kosmetyczna nie jest niszowa, ponieważ codziennie miliony osób wydaje fortunę na uczynienie siebie bardziej atrakcyjnym przy pomocy kosmetyków czy usług stylistów i wizażystów. To czyni ją jedną z najszybciej rozwijających się i najbardziej dochodowych gałęzi rynku. Największą ilość klientów stanowią kobiety, dlatego głównymi graczami na rynku kosmetyków są marki kobiece jak Rimmel, MaxFactor, Bourjois, L’Oreal Paris, Lancome, Avon, czy Oriflame, które oblegają największą część rynku. Jedynym sposobem do dotarcia do klientów w tej branży jest Internet, gdyż wszystkie tradycyjne media są przesycone reklamą tych marek. Dlatego nasz klient ma duże szanse na zdobycie klientów przez reklamę kontekstową w Google.

Nasza kampania reklamowa Annbeauty International w Google Adwords dotyczy produktów i szkoleń. Szkolenia jakie będziemy promować dotyczą stylizacji brwi i rzęs z użyciem produktów Annbeauty International, które są prowadzone przez firmę. Będziemy promować produkt „Lash Care Volume up coating mascara 5 ml” oraz kategorie produktów. Promowane kategorie to rzęsy, brwi oraz pielęgnacja. Produkt „Lash Care Volume up coating mascara 5 ml” będzie promowany, ponieważ nie jest on popularny, a oferuje lepszą jakości niż produkty konkurencji, znacznie niższej cenie. Wybraliśmy tylko tych pięć grup, ponieważ zawierają one produkty i usługi, które najbardziej mogą zainteresować potencjalnych klientów.

Kampania reklamowa będzie skierowana głównie do kobiet w wieku do 44 lat, dlatego zwiększymy stawkę każdego kliknięcia o 10%, jeśli użytkownikiem będzie kobieta, ponieważ reklama powinna być wyświetlana na lepszej pozycji niż reklama konkurencji. Każda grupa będzie promowana we wszystkich sieciach dostępnych przez Google Adwords, ponieważ użytkownicy ze stron o stylizacji oraz innych źródeł są równie wartościowi jak Ci z wyszukiwarki. Na kampanie każdej z grup przeznaczymy po 1,90 USD dziennie, efekty tej strategii będą weryfikowane „w locie” w zależności od rezultatów będziemy zmieniać stawki dla słów kluczowych, bądź dodawać nowe. W ostatnim tygodniu zobaczymy ile zostało środków na koncie i rozdzielimy pozostały budżet pomiędzy grupami i słowami kluczowymi.

 

Szkolenia

Reklama w tej grupie będzie skierowana do odwiedzających z województwa Małopolskiego, którzy są wieku 18 – 44 lata. Zupełnie wykluczamy użytkowników powyżej 45 roku życia. Słowa kluczowe dla których prowadzona będzie kampania to: „szkolenia przedłużanie rzęs”, „kurs przedłużanie rzęs”,szkolenia rzęsy”, „kurs brwi”, „szkolenia brwi”,przedłużanie rzęs kursy”, aczkolwiek wyłączone następujące słowa: „online”, „internetowy”, ponieważ firma nie oferuje szkoleń online. Proponowane bloki reklamowe:

Kurs stylizacji brwi rzęs
Profesjonalne szkolenia stylizacji
brwi oraz przedłużania rzęs http://annbeauty.pl/
Kurs przedłużania rzęs
Profesjonalne szkolenia stylizacji
brwi oraz przedłużania rzęs http://annbeauty.pl/

Lash Care Volume up coating mascara 5 ml

Grupa  będzie promowana dla następujących słów kluczowych: „mascara do rzęs”, „maskary do rzęs”, „maskara do rzęs”, „tusz do rzęs”. Nie wykluczamy żadnych słów kluczowych dla tej kampanii. Proponowane bloki reklamowe:

Mascara do rzęs
Ekskluzywna formuła wydłuża,pogrubia i podkręca rzęsy. http://sklep.annbeauty.pl/
Podkręć, pogrub, wydłuż!
Profesjonalny tusz, który pogrubia wydłuża i podkręca rzęsy.
http://sklep.annbeauty.pl/

 

 

Pielęgnacja

Grupa reklamowa będzie wyświetla dla następujących słów kluczowych: „pielęgnacja rzęs”, „zagęszczanie rzęs”, „stylizacja rzęs”, „przedłużanie rzęs”, „kosmetyki do rzęs”, bez wykluczeń. Proponowane bloki reklamowe:

Pielęgnacja rzęs
Profesjonalne produkty do
pielęgnacji i zagęszczania rzęs
http://sklep.annbeauty.pl/
Kosmetyki do rzęs
Profesjonalne produkty mascary
i środki do pielęgnacji rzęs
http://sklep.annbeauty.pl/

Brwi

Blok reklamowy będzie wyświetlany dla następujących słów kluczowych: „stylizacja brwi”, „regulacja brwi”, „depilacja brwi”, „henna do brwi”, „kosmetyki do brwi”, „brwi”, bez wykluczających słów kluczowych. Oto proponowane bloki reklamowe:

Stylizacja brwi
Profesjonalne kosmetyki do
stylizacji i koloryzacji brwi.
http://sklep.annbeauty.pl/
Koloryzacja brwi
Profesjonalne kosmetyki do
stylizacji i koloryzacji brwi.
http://sklep.annbeauty.pl/

Rzęsy

Wyświetlana dla słów kluczowych jak: „sztuczne rzęsy”, „doklejanie rzęs”, „kolorowe rzęsy”, „silikonowe sztuczne rzęsy”, nie wykluczamy żadnych słów kluczowych dla tej grupy. Proponowane bloki reklamowe:

Sztuczne rzęsy
Profesjonalne syntetyczne
i jedwabne rzęsy. Najtaniej!
http://sklep.annbeauty.pl/
Doklejane rzęsy
Profesjonalne syntetyczne
i jedwabne rzęsy. Najtaniej!
http://sklep.annbeauty.pl/

Celem kampanii w Google Adwords jest zwiększenie sprzedaży produktów i szkoleń naszego klienta. Niestety cel nie jest mierzalny, gdyż firma odmówiła nam konfiguracji konwersji na kontach Google Analytics, bądź wklejenia kodów JS na strony. Również będziemy zadowoleni jeśli uda nam się zwiększyć wysokiej jakości ruch na witrynach Annbeauty, czyli gdy spadnie współczynnik odrzuceń.

Advertisements

From → Raporty

Możliwość komentowania jest wyłączona.

%d bloggers like this: